Hurt

Terseksa sangat sangat sangat.
Pergilah jauh jauh perasaan macam ni. sangat tak suka ='(
Sumpah harini takde semangat tahu tak.
Mana pergi semangat aku yang sebelum-sebelum ni
Takkan macam tu je kau mudah mengalah.
Cepatnya kau give up.
Kau tahu benda ni perit.
Kau tahu kau tak mampu menanggungnya lagi.
Please semangatku, janganlah cepat mengalah macam ni.
Lemahnya kau.
Ingat balik apa yang pernah janji dengan mak abah.
Janji takkan macam ni dah. Janji yang nk buktikan dekat mereka yang aku boleh.



Aku ada satu permintaan dengan kau. Satu je aku mintak. Before ni aku tak pernah minta macam-macam dengan kau kan. Kau kenal aku kan.
Aku jenis bukan yang meminta-minta itu ini. I'm not.
Aku jenis yang independent and tak suka menyusahkan orang kan?
Satu je permintaan aku. Lepaskan aku please. Aku tak sanggup dah. Sumpah tak sanggup dah nk harunginya. Maaf ='(

If you truly love someone, then the only thing you want from them is to be happy... even if its not with you. Just let them happy.







Giving up doesn't mean you're a quitter, it just means whatever you're fighting for is no longer worth the fight.Never get too attached to anyone because attachments leads to expectations & expectations leads to disappointments.

No comments:

Post a Comment