Untitled.

Penat, letih, putus asa.
Aku bukan robot. aku bukan boneka kau
Aku tak suka dipaksa. didesak apetah lagi diarah itu ini.
Aku nak jadi diri aku. in my OWN way. not yours
Tahu tak tekanan tu macam mana? kau faham kan.
Satu-satu nya tempat lepas tekanan ni lah. alam maya
I'm not addicted to it. but it is the only way that I can release it.
Even mak abah aku tak pernah larang buat apa yang aku suka.
They know their own daughter better than you.
At least aku pandai jaga diri. Aku tahu cukup susah bagi kau kan.
Bukan aku tak mengerti situasi kau.
Kau terlalu memaksa. sangat. Aku tak tahan lagi dah
19. Aku rasa angka ni cukup banyak, cukup matang untuk tahu membeza baik dan buruk.
Cukup untuk tahu menjaga diri sendiri. The positive and negative.
Ini hidup aku.
Cukuplah dengan permainan kau.
Cukuplah dengan semuanya
Aku terlalu letih.
Aku mengalah.
Aku tak nak. Aku tak ingin teruskannya lagi.





P/S : Smile like you've never cried, fight like you've never lost, love like you've never been hurt and live like there's no tomorrow.

1 comment: