Sekolah

Malam tadi terbukak cite pasal sekolah buat aku rindu dan teringat kenangan lame.
Kenangan jadi budak jahat! haha
Masuk je TTJ. Serius tak sangke jadi macam tu.
First time msuk hostel kan.
Jauh dari family. No more mak jadi cikgu dalam sekolah yang same.
B-E-B-A-S. hahaha

Nak ckp ponteng kelas tu. Selalu je buat. Lari dari spot check.
Bawak benda haram mcm handphone, mp3, speaker, ape sume tu lali dah.
Ponteng assembly lg.
Oh fly lagi. haha tp tu malu lah. sbb kantoi =p
Orang ckp kalau dulu fly dr sekolah then kantoi dgn warden membawa maksud kau budak baik.
Kau tak layak nk fly2 ni so ddukla kt sekolah diam2 takpayah nk buat jahat. Haha
Melawan senior tak payah cakap lah. Selamba pakai selipar pegi prep. Tak pegi riadah ptg2. Ponteng prep petang. Kat hostel buat jahat kena denda cuci toilet.
Malam2 main laser dgn Aspura sekolah sebelah.
Buat bising sampai pukul 3-4 pagi dalam bilik iron sbb nak charge phone.
Conteng dinding, lantai dorm, oh bilik iron pon conteng. Gile Glam. HAHA.
Oh semmm rindu time Form 4!
Buat jahat sume time Form 4. Form 5 baik sikit, nk SPM lah kan =p

Aku buat jahat2 pon. Aku still hormat orang lain.
Hormat cikgu sbb tu paling penting!
Tak berkat beb ilmu mcm tu.
Tapi sorang cikgu ni lah. Sorry tak boleh nk hormatmu Miss Y**.
Ohh ku kenang mu dalam doaku sampai bila2 aku ckp.
Mase kelas dia aku dgr lagu. Aku tido, selamba badak minum air dalam kelas even dia tak suka, pegi jgk toilet walaupun dia tak bagi.
And end up dr sume tu aku kena berdiri dlm kelas dia smpai habis waktu.
Tiap2 hari yang ade kelas dia. Mmg muka aku je yang berdiri =p
HAHA. Entahlah dia tu. Cerewet sgt, tak faham aku.
Sume bdk Akaun mmg anti gila lah dgn die.
Paling tak tahan lah kan. Panggil aku Solehan what the fuuufuuu.
Tahulah org cina tak reti2 sebut nama2 mcm tu kan.
Pastu aku selalu kena bahan dgn classmate.
Benci tauu! Haha.



But now sume bende tu seronok utk ingat balik.
Best sgt. Oh rindu nye bdk 4P2 n 5P2! Dormmates lagi!
How time flies so fast now masing2 ade hidup sendiri kan. Rindu sangat zaman sekolah!



IGNORE MUKA-BURUK-TIME- NI. AHAHA


Oh except psl coup2 tu paling tak indah untuk diingat!
KBAI.


No comments:

Post a Comment