Unwritten

Banyak sangat nk luah.
Banyak sangat nk cakap.
Tapi tak terluah..
Tapi tak tertulis..
Bila jadi macam ni. taktau nak percaya siapa.
Nak letak kepercayaan 100% tu dekat pihak mana.
Mmg perit untuk kita terima sesebuah hakikat tu kadang-kadang.
Tapi masa boleh ubat kita. masa boleh sembuhkan segalanya.
Cuma mampu ke tak kita untuk jadi kuat terima semua hakikat tu

Dan aku dah jumpa seseorang yang sangat kuat. sangat tabah hadapi semua tu.
Serius kalau aku, aku takkan sekuat tu.
The way she treat that situation happened in her life so.... *speechless*
Serius respect sangat.
Sangat sangat sangat!
Dan sampai sekarang aku ingat pesan dia..
"To whom you should turn into when you feel down. The Almighty Allah. Allahuakbar."

Dan pesan aku pulak. jangan bila sedih baru kita cari Dia. Bila senang kita lupa Dia.
Sangat tak patut.
Mengadu dekat Dia. InsyaAllah sbb Dia Maha Mendengar.






p/s: lega bila post benda ni.kata2 motivasi utk diri sndri sbnrnye

No comments:

Post a Comment