Kental

Semangat perlu kental.
Im not a quitter neither a loser
Selagi belum berjuang,takkan senang2 nak mengalah.
Selagi boleh rebut peluang yang ade depan mate, aku rebut.
Pesaing2 semua. Siap sedia okay.
Walaupun kesihatan tak mengizin kan.
Jangan sebab tu buat aku lemah.
Ini lah cabaran dan dugaan.
Yang boleh tunjukkan samaada kita lemah, mampu utk menangkis semua masalah yang datang.
Tunjuk kita kental atau tidak. Mudah mengalah, menangis. So not me okay.
Hey kalau kau boleh bangkit mase SPM dulu, kenape tak skrg?
Peeps out there, doakan aku kuat dan dapat jwb exam yang menggilakan itu.
All the best to kwn2 UiTM semua.
Sem 3 sumpah sangat tough.
And paling buat aku jadi kental sangat sebab,
Aku ade semangat baru. Sgt menginspirasi kan okay. Sangat mengujakannn!
And to my inspiration, MTAR thank you for being with me all day and all night without any complaining. without aaa aaa. (I know I kuat bebel kan you.Haha)
And yes,now you are my inspiration, my breath, my heart, my whole life and my soul =')
Have a blissful Monday everyone.
Goodluck!




P/S : Wish me luck. oh ye. doakan adik aku sehat okay. keluar msuk wad je ='(

No comments:

Post a Comment