Not-So-Me-Lah

Aku paling lemah
Lemah bila masuk bab membaca. haih
Tolonglah. aku tak suke membace.
Ya, aku sedang mengeluh skrg. Sangat tak bersyukur kan? Sobss
Sekali esok kau tak dpt jawab lgsg. haruuuu.
Dari dulu aku memang lemah bile menghafal
Sejarah subject paling terbosan manakala Akaun subject paling terhebat *poyo*
Serius. Aku baru perasan lately 2 3 tahun lepas jugak lah.
Aku sgt boleh memorize nombor. sangat.
Nombor ape pon. tak kira banyak mane. tp kalau lapanpuluhbelasratusjuta.
Tak mampulah mak~
Dont know. maybe its a miracle. Alhamdulillah.
And sebab dari tu. Mak aku sukeeee suruh aku hafal nombor yg tak sepatutnya.
Contohnye termasuklah harga buku Sains yg dibeli dari supplier yg beriban tu.
Total semua, harga sejibik buku tu. bkn utk satu form je.
Untuk semua form okay. dari form 1 smpai form 5.
Oh bukan utk Sains saje. Kimia, Fizik, Biology dan sewaktu dengannya jugak *gila*
Merepek je keje aku.

Total chapter in the textbook = 20 chapter.
Dlm syllabus punye kertas 12 chapter je. acane tuu.
Runsing akuuuu.
Lemah weh lemahh. Tak dpt nk mengatasi kelemahan aku yg satu ni.
Please be nice Marketing yaaaa esk.
*berdoa*



P/S: tapi aku sgt tak hebat dlm Addmath. HAHA. otak problem sikit!

No comments:

Post a Comment