Mature

Aku memang macam ni. Merepek.
Macam budak budak.
Hey aku punya sukalah.
Tapi apa yang aku lalui selama ni.
Apa yang dah berlaku dan apa yang jadi.
Sangat mematangkan fikiran aku. Buat aku fikir luas sgt *macam mane tu eh*
Perangai aku je tak matang.
Aku tak suke serius. Hidup ni sekali je. kenape perlu serius?
Serius dalam sesuatu perkara itu perlu sbnrnye.
Tu menunjukkan kita care pasal benda tu.
Ambil beratlah pendek kataaa.
Kalau tak amik serius sesuatu perkara tu. orang pun ingat kita main2.
Tolonglah. kadang2 tak sengaja.
Maybe cara penyampaian tu tersilap, tersalah gaya.
Janganlah ingat kita tak serius pulak.
Something happen hari tu.
Maybe salah aku jugak kot kan.
Macam haritu kawan aku beria-ria bagitahu aku yang aku kena buat tu ini.
*Cho, kau kene buat... blablablabla*
Aku balas "Bosannyaaa keje kau bagi ni. takde life langsung. tolong bagi something yang lebih happening dan menggembirakan. Orang nerd mcm kau je mampu buat."
Okay. aku gurau je pun. Aku kate macam tu sbb terkedu keje yg die assign kt aku banyak sgt. Baru nk relax merelax!
Then terus tak tegur masam muka. *salah aku*

And lagi sorang ni. Follow blog aku. Aku tak pernah mintak pon perkara tu terjadi.
Aku bukanlah jenis orang yang menjual blog aku.
Macam ni "HEy korunkKkk! AkuW adEw blog. fOlloW lah aku. bacew larh tao0. pAstuwh cOmmEnt2 pleAseeEeee." *sangat mintak penyepak okay orang macam tu*
Dia bace salah satu blog post aku. terasa lah konon aku perli.
Sapa suruh terasa. Sapa suruh baca. Sapa suruh follow kan.
Sapa suruh kannnnn pun kau berbuat begitu pun kan nye pun. *salah aku jugak kah?*
Aku tak mention sapa2. tapi kalau dah terasa tu padan muka lah kan.
Aku cakap pun benda yang reality, kebenaran. Masing2 tak boleh terima.
Sampai sekarang merajuk dengan aku. Apekes?
Sorry. the truth is perangai macam tu LANGSUNG tak matang.
Tolong matang sikit. kalau tak matang pun kan. tolonglaa tolong tolong!
Tolong berfikiran terbuka. Jangan nk sempit mempit rempit.
Cakap lebat, sebat tak larat! Haha. (tiba-tiba)
*end*





P/S: Aku sangat matang dan pedas (HOT) kan. BHAHA


No comments:

Post a Comment