ketensionan

Tension. aku nk luah dekat sini.
Okay cuti seminggu sangat tak cukup
Dengan test beratur lepas raya. tak cukup tempat nk isi dah
Assignment sume. ingat aku rajin sgt nk mengadap bende alah tu masa raya?
Raya adelah hari untuk bergembira, bergossip, mengumpat dan sewaktu dengannya.
Bkn hari untuk mengadap assignment. sibuk baca buku and whatsoever *taksedardiri*
Hari ni, saat ini hari Sabtu. 5.23pm aku taip post ni.
aku nk membebel sebab pada hari ; -

Isnin :
Kelas start 8.30am !
Quiz Akaun, Presentation Maf.
Practice Speaking Test (byk kali buat gua tetap tak pandai okay!),
Lecture Marketing (bosan.headbanging selalu).
Ends at 6pm!
Oh yaaa. gua ade Ko-Ku pkul 9pm - 11pm. Assignment menunggu utk disubmit dan masih tak buat lg. padan mukaaaaaaaaa!

Selasa:
Start 1030am.Test CTU(Repeated Test. Ustazah nk buat jgk sbb ada yang tak dtg. Sapaa yang kurang ajar sangat tuuu tak datang test harituuuuuuuuuuuu. kau menyusahkan akuuuuuuuuuuuuuuuu! Thankyouuuuuu broooo!)
Test Akaun! (Isnin Quiz, Selase test. hebat sgtlah tuuu!),
Tutorial Law yg membunuh! And mesti bg marks utk Test haritu. konfem gua dpt KOSONG! Habis pukul 6pm jugak. Mati mati!

Rabu :
Kelas mula 830 pagii.
Quiz Excel AIS (sgt main2 dlm lab AIS. Padan mukaa lagiii. terima lah padahnya!),
Test Marketing and Presentation Project Marketing!
Tutorial Law againnnnn and againnnnnnnnnnn. Habis pkul 6ptg lagiiii~

Khamis :
Again. 8.30 in the morning!
Speaking Test (THE REAL ONE),
Presentation MAF againnn.
Lab Test Excel (semoge aku hidup haritu!)

Jumaat: Aku nk tido whole dayyyyyyyyyyyyy.

Sabtu : Start bukak buku utk final. Alhamdulillah. sedar diri akhirnyaaa.

Ahad : Nak terperap satu hari dekat LIBRARY. nk date dgn buku kt situ. semoge aku insaf!

Isnin : Test MAF.

Selasa : harap2 takde apaa. kelas macam biasaaa. dpt carrymarks yg tak berapa nk carry sgt tu!

Rabu : Start study week. Perap hingga ranum dengan Ummi Diyana bt Ahmad dekat library till 18SEPT!

19Sept. Start stress. 6 Oct aku habis dan jadi gila. Dan aku sangat bersyukur sebab takde intersesi, kalau ade pon aku rase aku dah gila lepas 6 Oct tu. Takleh nk belajar balik. OK.Takecare.KBAI.

*end of bebel*

Selamat jadi Zombaaaaa !

sapa baca
P-A-D-A-N M-U-K-A

No comments:

Post a Comment